Kwiecień 21 2016
Project Home 2016
ikonawpisu
Post napisany przez: J&A

Zarówno chłopcy z One Direction, jak i ich fani, doskonale wiedzą, że bez wsparcia oddanego fandomu nigdy nie zaszliby tak daleko. To właśnie my kupujemy ich albumy i promujemy muzykę na własną rękę, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o godnej uwagi twórczości zespołu. Zdumiewającą inicjatywą, która to potwierdziła, był Project No Control. Wzbudził on ogromne zainteresowanie nie tylko mediów, ale i osób nieznających muzyki chłopców. Wspólnie pokazaliśmy, że jesteśmy w stanie osiągnąć niemalże wszystko. Czas udowodnić, że w jedności siła, a przerwa zespołu nie jest w stanie powstrzymać nas przed powtórzeniem zeszłorocznego sukcesu. Przed Wami Project Home 2016, który startuje już w tę sobotę, czyli go to site 23. kwietnia! Zainteresowani? Zapraszamy pod (więcej…), gdzie znajdziecie tłumaczenia FAQ jak i informacji z oficjalnej strony projektu.


Czym jest Project Home?

Celem tego projektu jest promowanie piosenki „Home”, która została wydana jedynie na EPce „Perfect”, zatem nie jest częścią ostatniego albumu chłopców. Utwór ten zdecydowanie zasługuje na większą uwagę i uznanie i właśnie to chcemy zdobyć poprzez akcję. Jesteśmy fanami, którzy „wydadzą” piosenkę 29. kwietnia po jej tygodniowej intensywnej promocji. Nasz projekt będzie kontynuowany po „premierze” – chcemy, aby utwór znalazł się na #1 miejscu iTunes oraz Spotify.

Jak mogę wziąć udział w projekcie?

W projekcie można wziąć udział na wiele sposobów, na przykład poprzez tygodniowe lub dzienne wyzwania, o których przeczytacie nieco niżej. Robienie rysunków czy prac graficznych pomaga zwiększyć świadomość na temat piosenki „Home” oraz zachęcić ludzi do brania udziału w promocji. Prace te są jednym ze sposobów, ale nie jedynym! Jeśli nie czujecie się wystarczająco utalentowani, macie przed sobą szereg innych możliwości. Zachęcamy do proponowania utworu w stacjach radiowych, tweetowania z hashtagiem go site #ProjectHome, podawania dalej prac innych fanów, streamowania piosenki na Spotify lub wyszukiwania jej za pomocą aplikacji Shazam, a także kupowania jej innym użytkownikom iTunes.

Ogólne informacje o Project Home

Project Home startuje 23. kwietnia, kiedy to wspólnymi siłami zaczynamy promocję piosenki. Pierwszy tydzień (23 – 29 kwietnia) zostanie poświęcony… fanartom! Fanarty, czyli grafiki i plakaty stworzone przez fanów nie tylko zjednoczą wszystkich wielbicieli One Direction, ale również rozszerzą zasięg akcji. Twórzcie własne prace oraz udostępniajcie dzieła innych – ważne jest, abyśmy wszyscy się nawzajem wspierali! Więcej na ten temat znajdziecie tutaj (po angielsku) oraz w dalszej części naszego wpisu.

Na tym Project Home się nie kończy! 30. kwietnia rozpoczyna się jego druga część, czyli „Home Month”. Naszym głównym celem jest http://tmpab.com/?semeynaya=Köpa-Viagra-Vallentuna wybicie promowanej przez nas piosenki na #1 miejsce zarówno na iTunes jak i na Spotify. Pokażmy chłopcom do czego zdolny jest nasz fandom! Na każdy tydzień, zaczynając od 30. kwietnia, zostały zaplanowane hasła promocyjne oraz grafiki, które mają za zadanie zachęcić jeszcze więcej ludzi do przyłączenia się do akcji.
Cały projekt zostanie oficjalnie zakończony 28. maja.

Zasady

1. Możecie wziąć udział poprzez jakąkolwiek formę fanartu. Pamiętaj jednak o jednym – praca musi być Twojego autorstwa!
2. Wszystkie prace opublikowane podczas go to link Promo Week muszą promować 29. kwietnia, czyli datę „premiery” piosenki.
3. Opis musi zawierać hashtag #ProjectHome, link do Spotify, link do projektu (będziecie mogli go znaleźć na naszym blogu i twitterze przed startem akcji).
4. Możesz pomijać wyzwania, które Cię nie interesują.
5. Wszystkie posty muszą być otagowane poprzez hashtag #ProjectHome, abyśmy mogli je zobaczyć.

Thunderclap

Dołączając do zainteresowanych projektem poprzez stronę Thunderclap możesz wyrazić zgodę na automatyczną publikację wpisu o „Home” na jednym ze swoich portali społecznościowych (do wyboru Twitter, Facebook oraz Tumblr). Post zostanie opublikowany 29. kwietnia o godzinie 9:00 czasu polskiego. To świetny sposób na promocję w zasięgu Twoich obserwatorów!

Dzienne wyzwania

go to link Niall Day / Liam Day / Harry Day / Louis Day / OT4 Day: prace fanów z każdym z chłopców z osobna lub z całą czwórką promujące piosenkę (artworki, kolaże, przeróbki itd.)
http://stadsmagasinet.se/blog/tag/john-guidetti/ dzień premiery piosenki: możesz zrobić pracę jakąkolwiek chcesz, nieważne czy z całą czwórką czy tylko z jednym z chłopców!

Tygodniowe wyzwania (jeden hashtag na cały tydzień)



#HomeIsWhere1DIs: Oprócz fanartami oraz przeróbkami One Direction, możesz się dzielić swoją własną historią i doświadczeniami (opowiedz jak ich spotkałeś lub jak zostałeś fanem!)
#FeelsLikeHome: Pokaż ile „Home” jako piosenka dla Ciebie znaczy! Napisz, w jaki sposób się z nią utożsamiasz, podziel się swoją historią, wyraź to poprzez fanworki, możesz nawet napisać opowiadanie lub fanfiction zainspirowane utworem lub nagrać własny cover! Bądź kreatywny!
#HomeTillTheEnd: Ten tydzień zostanie poświęcony całej czwórce. Możesz się przyłączyć robiąc prace z OT4.
#YoullNeverBeAlone: Ostatni tydzień pokaże chłopcom, że wciąż tu dla nich jesteśmy, uwielbiamy ich zarówno jako One Direction jak i jako indywidualne osoby, ich przyjaźń oraz relację z fanami.

© źródło

Pytania i odpowiedzi

P: W jaki sposób mogę się przyłączyć? / Jak fani bez zdolności artystycznych mogą pomóc?
O: Możesz nam pomóc poprzez wypełnianie zadań dziennych/tygodniowych. Robienie plakatów czy też grafiki pomaga przyciągnąć uwagę oraz zachęca do wzięcia udziału, jednakże tak samo ważne jest rozpowszechnianie linków do iTunes/Spotify/Projektu. Fanarty są jednym ze sposób promocji, ale nie jedynym.

Poza tym, będziecie mieli mnóstwo okazji, aby się przyłączyć, kiedy przyjdzie na to odpowiedni moment – wysyłajcie prośby do stacji radiowych o zagranie piosenki, tweetujcie z hashtagiem #ProjectHome, wspierajcie całą akcję, kupujcie/wysyłajcie innym (jako prezent) utwór, słuchajcie go na Spotify, wyszukujcie za pomocą aplikacji Shazam, udostępniajcie prace graficzne innych oraz rozsyłajcie linki do projektu! Będziemy Was jeszcze o tym informować szczegółowo w poście, który opublikujemy tuż przed rozpoczęciem akcji. Podczas tygodniowych zadań możecie również dzielić się własnymi historiami oraz doświadczeniami!

P: Czy mogę robić przeróbki (edytować zdjęcia chłopców w Photoshopie) zamiast fanartów?
O: Oczywiście, że tak! Przeróbki są również formą fanartów. Nie liczą się jedynie prace narysowane/namalowane :)

P: Czy można używać hashtagów promocyjnych do czegoś innego niż fanartów, np. swoich fanficów? Czy będzie to uznane za nieodpowiednie zachowanie?
O: Możecie ich używać do innych rzeczy po 29. kwietnia. Oznacza to, że tygodniowe tagi mogą Wam posłużyć w innych celach niż dzielenie się jedynie fanartami i przeróbkami.

P: Czy nasze prace mają być publikowane na Tumblrze?
O: Tak. Pamiętajcie, aby użyć hashtagu #ProjectHome, dzięki czemu będziemy je mogli zobaczyć i zreblogować.

P: Podczas „Home Month” mamy przygotować osobną pracę na każdy dzień tygodnia czy wystarczy jedną na cały tydzień?
O: Wszystko zależy od Was! Nie musicie robić prac na poszczególne dni tygodnia, mogą być one przygotowane na tyle dni, na ile uważacie za słuszne. Najważniejsze jest, aby pamiętać o streamingu/promocji piosenki.

© źródło

Kto nas zauważył?


Chociaż projekt jeszcze na dobre nie ruszył, pierwsze sukcesy już za nami! Dzięki promocji akcji na instagramie, została ona zauważona i doceniona przez samego Liama, który polajkował jedno ze zdjęć wspierających Project Home, za to mama Louisa, Jay, zaczęła obserwować oficjalne konto projektu!

Oficjalne konta Project Home

Po więcej informacji, pytania oraz odpowiedzi zapraszamy na oficjalne strony Project Home, które znajdziecie poniżej:

opzioni binarie tutorial Tumblr.com – (tutaj)
http://www.accomacinn.com/?falos=binary-option-with-no-minimum-deposit binary option with no minimum deposit Instagram.com – (tutaj)
go here Youtube.com – (tutaj)
http://www.sugaredstyle.com.au/?seltork=Professional-forex-trading-platform&616=2c Twitter.com – (tutaj)
http://79thstreet.org/?dkiis=recensioni-migliori-robot-per-opzioni-digitali&c35=25 Facebook.com – (tutaj)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

"Made In The A.M." to piąty studyjny album brytyjsko-irlandzkiego zespołu One Direction - pierwszy wydany po odejściu Zayna Malika z boysdbandu. Premiera płyty odbyła się 13. listopada 2015 roku i zadebiutowała na #1 miejscu w Wielkiej Brytanii. Do tej pory sprzedano ponad 1,461,000 kopii na całym świecie. Standardowa wersja krążka zawiera 13 utworów. Wydanie Deluxe zostało rozszerzone o 4 dodatkowe piosenki: "Temporary Fix", "Walking In The Wind", "Wolves" oraz "A.M.". Album promowany jest przez single "Drag Me Down", "Perfect" i "History".
"Drag Me Down" to pierwszy singiel z piątej płyty chłopaków, wydany na iTunes oraz Spotify 31. lipca 2015 roku. Początkowo premiera piosenki była zaplanowana na 7. sierpnia, jednak zespół zdecydował się niespodziewanie wypuścić kawałek tydzień wcześniej. Pomimo braku jakiejkolwiek zapowiedzi, piosenka w przeciągu 30. minut znalazła się na #1 miejscu na iTunes w aż 90. krajach na całym świecie, tym samym bijąc wszystkie rekordy sprzedaży!

Teledysk, który swoją premierę miał 20. sierpnia 2015 roku został wyreżyserowany przez Bena i Gabe'a Turnerów. Cała akcja toczy się w siedzibie Nasa w Houston, Teksas - One Direction są pierwszymi artystami w historii, którzy otrzymali pozwolenie na nagrywki w tym miejscu! video pobiło rekord miliona "łapek w górę" w 24 godziny, który wcześniej należał do "Bad Blood" Taylor Swift.
"Perfect" to trzeci utwór na trackliście "Made In The A.M.". 9. października 2015 roku zostało ogłoszone, że właśnie ta piosenka jest drugim singlem promującym płytę, a jego premiera odbędzie się 16. października w BBC Radio 1 Breakfast. Pięć dni później, 21. października, na Spotify ukazała się specjalna edycja "Perfect EP", na której znalazły się ekskluzywne materiały, takie jak "Perfect (Stripped)", "Perfect (Mamota Remix), "Perfect (Big Payno Remix) oraz dodatkowa pisoenka, którą znajdziemy tylko i wyłącznie na tej epce - "Home".

Premiera teledysku do "Perfect" miała miejsce 20. października 2015 roku na VEVO, po tym jak screencapsy z wideoklipu wyciekły do sieci parę godzin wcześniej. Został on wyreżyserowany przez Sophie Muller, a zdjęcia wykonano w The International Hotel w Nowym Jorku.

Kup wersję fizyczną Obejrzyj zdjęcia w galerii Przejdź do działu Drag Me Down
Kup wersję fizyczną Obejrzyj zdjęcia w galerii Przejdź do działu Perfect
Podczas wywiadu na The London Session, Harry wyznał, iż od początku chciał, aby w piosence "Olivia" było więcej trąbek, jedank producent i tekściarz One Direction, Julian Bunetta, długo nie przystawał na jego propozycję. Dopiero po tym wywiadzie opublikował alternatywną wersję utworu, wzbogaconą o dodatkowe instrumenty dęte.
Zapytani o swoje faworyty z pierwszego albumu bez udziału Zayna, chłopcy nie byli jednogłośni w odpowiedziach. Ulubieńcem Harry’ego jest niezaprzeczalnie „Infinity”, które skradło i nasze serca. „Love You Goodbye” napisana m.in. przez Louisa to jedna z jego ulubionych, ale i najsmutniejszych piosenek na płycie. Skoczne „Never Enough” okazuje się być ulubionym kawałkiem nie tylko Nialla. Ten sam przyszedł do głowy Liamowi, który to jako drugi z kolei ukochany utwór podał piosenkę „Olivia”.
W ramach promocji "Made In The A.M." chłopcy udali się do Meksyku, gdzie 25. listopada odbyła się konferencja prasowa. Zespół opowiedział reporterom o procesie powstawania albumu – Liam mówił o żarcie, jaki wywinęli Niallowi, gdy obwinęli mu cały samochód papierem toaletowym, zdradził również, że „I Want To Write You a Song” nagrywali o 4:00 rano, przez co głos Louisa jest lekko zachrypnięty, a Harry przyznał, iż „Perfect” jest najbardziej popową piosenką na płycie.
Początkowo trzecim utowrem promującym piąty album zespołu miała być piosenka "Infinity", co spotkało się z ogólnym niezadowoleniem fanów. Mimo że teledysk najprawdopodobniej już powstał, chłopcy oraz ich management, chcąc zadowolić fanów, postanowili zmienić swoją decyzję i ostatecznie nowym singlem zostało "History", o czym poinformował nas Liam 26. listopada na swoim Twitterze.
Nie tylko single One Direction odnoszą sukcesy! "Home" to piosenka, która, choć wydana jedynie na EP-ce "Perfect", zdecydowanie skradła serca większości fanów One Direction. Dzięki ich inicjatywie, powstał projekt mający na celu promocję utworu, a w lipcu 2016 "Home" zgarnęło nagrodę Teen Choice Awards 2016 - Choice Song: Group Music.